Plasma SYSTEM koncentruje się na niszy “wyzwań technologicznych” w obszarze inżynierii powierzchni, których rozwiązanie zapewnia Spółce oraz jej klientom uzyskanie znaczących korzyści ekonomicznych dzięki istotnej poprawie pozycji konkurencyjnej poprzez:
- zdecydowaną poprawę jakości i trwałości części maszyn i urządzeń
- znaczne obniżenie kosztów produkcji i utrzymania ruchu
Nasze zadania realizujemy poprzez:
- stałą i przyjazną współpracę z Klientami
- ciągłe podnoszenie kwalifikacji i świadomości pracowników
- działania zgodne z przepisami prawa
- nadzór nad realizowanymi procesami
- dbałość o przyjazne środowisko pracy
- utrzymanie Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z normą PN-EN ISO 9001
Odpowiedzialność za współrealizację niniejszej polityki jest odpowiednio rozłożona na każdego pracownika poprzez przypisanie zadań i uprawnień oraz określenie i skuteczne zakomunikowanie właściwych kryteriów operacyjnych.
Traktując System Zarządzania Jakością jako skuteczne narzędzie realizacji naszej polityki, deklaruję zapewnienie warunków i zasobów oraz wsparcie i osobiste zaangażowanie w jego utrzymanie i doskonalenie, co powinno zagwarantować, że ustalone cele będą realizowane.
Niniejsza polityka jakości:
- stanowi podstawę do ustalania i dokonywania przeglądów celów jakościowych,
- podlega przeglądom pod względem jej adekwatności i aktualności.